Celem ogólnopolskiej kampanii społecznej pod hasłem -"Jedyny taki test"-jest przede wszystkim popularyzacja wczesnej diagnostyki w kierunku HIV.
Termin trwania kampanii: od 16 listopada 2022 r. do 2 grudnia 2022 r., ze szczególnym uwzględnieniem Europejskiego Tygodnia Testowania w kierunku HIV (ETT): 21–28 listopada 2022 r. oraz Światowego Dnia AIDS: 1 grudnia 2022 r.
W ramach działań kampanijnych:
1. przygotowano stronę internetową kampanii: http://jedynytakitest.aids.gov.pl/;
2. opracowano krótki film typu explainer video, wyjaśniający, dlaczego warto zrobić test w kierunku HIV, czy trzeba się do niego przygotować, gdzie się zgłosić i w jaki sposób taki test jest wykonywany: https://www.youtube.com/watch?v=k4iwlyAlz9Y;
3. przeprowadzono krótką sondę uliczną, dotyczącą wiedzy i przekonań na temat HIV/AIDS: https://www.youtube.com/watch?v=nH6RS8_tGlQ;
4. zaplanowano zintegrowane działania informacyjno-edukacyjne w Internecie;
5. wynajęto citylighty do ekspozycji plakatów kampanijnych, zlokalizowane głównie na przystankach komunikacji publicznej, w 11 różnych województwach (oprócz: warmińsko-mazurskiego, świętokrzyskiego, podkarpackiego, opolskiego, lubuskiego).
Więcej informacji oraz materiałów związanych z kampanią znajduje się na stronie kampanii: http://jedynytakitest.aids.gov.pl/
Krajowe Centrum ds. AIDS zwraca się o pomoc w rozpowszechnianiu informacji na temat kampanii, poprzez udostępnienie (w miarę możliwości) poprzez Państwa kanały komunikacji (strona www, media społecznościowe):
1. linku do strony kampanii: https://jedynytakitest.aids.gov.pl/
2. informacji prasowej dołączonej do e-maila;
3. plakatów kampanijnych dołączonych do e-maila, pliki w większej rozdzielczości są do pobrania ze strony kampanii: https://jedynytakitest.aids.gov.pl/o-kampanii/#campaign-files
4. bannerów internetowych, które znajdują się pod linkiem do samodzielnego pobrania: https://drive.google.com/drive/folders/1mcE2qoh_qqnHHMRgjqCNb6aER7ydBj7S.